Saturday, May 23, 2009

MAY 24, 2009

kadadag dun so taw o aya
pangonotan iyan na
so BAYA A GINAWA niyan..


so kapatay na ana poonan iyan
ogaid na DA A KAPUSAN iyan


siyempre, matay ka na
sii ko masa a kinilubungen rka na
pagoyagn ka paruman..



importante na pakalmuka nga so puso ka..



imagine dis:
70,000 a AKAL o SHAITAN
a pakabinasa rka..


kung panghihinaan tau na
talagang MANANALO ang SHAITAN..



inu pirme so kapamugaw sa SHAITAN..
datar bu anan o taw a ana PANGARAP iyan
a kailangan talagang matupad..
na ung SHAITAN na
pangarap niya na
MASIRA KA..



pamangniin ko ALLAH a aya bu
maiinan tanu na SO MGA LIMO IYAN
sa TARIMAAN IYAN SO SAMBAYANG tanu..




go dn o miyakaprokoroko tanu
na da bu bs a tarimaan ron..




mi isang kwento na;

namatay ang isang BARASAMBAYANG na BABAE

den sumama ung BROTHER niya nung ilibing siya..

nahulog ung wallet niya sa lupa..


kiyasampungan ko lupa ow?


kiyatanudan iyan a yaolog so wallet iyan
na ana mala run a perak..



bro: ina, yaolog so pitaka akun ko qobor e pagari akun..
ina: ah nah kasoyi nga.. amay ka dadn a taw run na kuwaa ngawn..


gabi na niya binalikan..


dapun kon kalooki ko kapkalot iyan nah
mi nakita na siyang
NAGLILIYAB NA APOY..


kiyatkawan so mama..


palagoy niyan ke ina iran..


bro: ina.. inuto a kiyalot akun so lupa na da ako pn kalooki na yailay akun a ana pkadug run a apoy.. 2na bs e olawla a giyoto a pagariya akun..?


ina: BARASAMBAYANG si pagari nga
ogaid na PKALPAS SO WAKTO na
go bo di sambayang..





****


if no reason tau para iDELAY ang sambayang na
GO NA..

parang 10 minutes lang naman ang
mawawala sa atin diba?

out of 24 hours na oras
everyday, isingi lang natin
ang 2 hours or 3 hours
for our FIVE TIMES A DAY prayer..


****




ok.. til nxt tym.. haha! SALAAM..


1 comment: